Larp Geas - jak gramy?
Immersyjnie

Geas: Pielgrzymka pozwoli uczestnikom na przeżycie prawdziwej przygody jako Pielgrzym bądź członek Plemienia. Brak umowności oznacza dla graczy konieczność rzeczywistej konfrontacji z wyzwaniami stojącymi przed członkami tych grup. Będziesz miał takie legowisko, jakie uda ci się zdobyć lub zbudować. Będziesz głodny, póki nie uda wam się zdobyć i przygotować jedzenia. Zmarzniesz, a jako Pielgrzym, który właśnie przeżył katastrofę statku, zapewne także nieco zmokniesz. Okrycie sobie przygotujesz, przehandlujesz lub ukradniesz. Co gorsza, konieczny będzie na larpie strój w pełni utrzymany w konwencji, z bielizną i butami włącznie. I tak przez 24 godziny.

W zamian jednak za wysoki poziom realizmu i  głęboką immersję.

Na Geas zależy nam na klimacie i opowieści a nie na współzawodnictwie. Na dramaturgii scen i postaci, na narracji, a mniej na stawianiu i osiąganiu kolejnych celów. Tego ostatniego mamy dosyć w codziennym życiu. ;-) Oczywiście każda postać na Geas ma swoje indywidualne zadania, ale questowanie służy raczej do ruszenia trybów opowieści niż stanowi sedno gry.